Brev:
Udlandsrejse med baby
13. december 2018
Alder:
6 mdr.
Udlandsrejse med baby
Hej Helen
Vi er så heldige, at vi er blevet inviteret en uge til Gran Canaria med mine forældre og søskende hen over nytår. Min kæreste og jeg skal rejse med vores datter, som på det tidspunkt næsten er 6 måneder. Jeg fuldammer hende stadigvæk, og vi opstarter først grød når vi kommer hjem d. 5/1. Jeg har valgt at tage hendes barnevogn med, fordi den er hun vant til at sove sine lure i. Vi har bestilt ekstra benplads i flyet samt en vugge. Vi tænker at pakke legegulv, bamser osv. ned. Er der noget du kan anbefale i forhold til hendes alder?
Vi går til babysvømning med hende, og det elsker hun. Vi vil rigtig gerne bade med hende dernede, men de skriver at poolen er opvarmet til 22 grader, så det tænker jeg jo er alt for koldt. Jeg har overvejet at købe en våddragt til hende, så vi kan bade en smule med hende, men jeg ved ikke om det bliver for koldt for hende?
I forhold til solen synes jeg også det er lidt svært. Skal jeg mon købe en uv dragt, eller er solcreme nok? (hvis hun overhovedet må bruge solcreme..)
Jeg ser frem til at høre fra dig :-)
Venlig hilsen
Josephine